Re: problema amb dpkg

El divendres 24/06/05, a les 23:04 (+0200), Jordi Rossell va escriure:
> aixo ja ho he provat mil cops i no funciona el mes rar es k quan miro
> els retalls del paquet instalat em diu k es la versio
>
> 1.13.9_i386 pero a la que dic per actualitzar... me l`intenta instalar i me
> dona akst error els altres errors amb un apt-get -f install m`ho resol pero
> akt pakt sem resisteix...

Busca una altra versió del paquet i prova a veure si s'instal·la
a mà.

> de totes maneres repeteixo la pregunta algu sap quins repostoris estables
> puc posar al sources.list per tenir un servidor web a ple rendiment¿?

Aquí n'hi ha uns quants:
http://www.debian.org/mirror/list

--
ernest

That's all you need tae dae in life. Just be yourself, he'd tell me.
It was the most difficult, challenging thing anybody ever asked of me.
--Irvine Welsh's Glue.