Re: notificacions del sistema kde

En/na Marc Orcau ha escrit:

Hola,
Tinc debian sarge, amb l'entorn d'escriptori kde, amb el gestor de so
aRTs. Hi tinc dos usuaris, un que vaig activar fa uns mesos durant la
instal·lació (el meu) i un altre que vaig crear posteriorment (el de
la meva companya, usuaria habitual del windows, i que poquet a poquet
està passant-se a linux).
La pregunta que us vull fer és una tonteria però em sembla prou curiós
com per plantejar-vos-la.
Resulta que l'àudio dels programes amarok, xine, kscd, etc...
s'escolta perfectament amb tots dos usuaris, però les notificacions
del sistema kde (inici de sessió, final de sessió i altres coses)
només se senten en el meu usuari, no en el que vaig crear
posteriorment.

Aquests programes deuen fer servir l'alsa i el que no li rula a la teva companya és l'arts.

A l'apartat corresponent del 'Centre de Control' la configuració és
exactament la mateixa per als dos usuaris. He mirat tots els grups
d'usuaris (KUser) i tots dos usuaris estan EXACTAMENT als mateixos
grups, però al seu usuari segueix sense sonar cap tipus de notificació
del sistema.
Algú té idea de què és el que podem tenir diferent per a que a un
usuari li sonin totes les notificacions del sistema i a l'altre no?
Moltes gràcies...
Marc///