Re: Impressions sobre Sarge.

Bones,

Doncs, desprès de provar a instalarmela de nou, (vaig triar netinstall just el dia que em van tallar el telefon :)) penso que des del 2002 fins el 2005 s'ha contruit un instalador mitjanament bo i mes o menys facil de fer servir, amb un nivell d'autodetecció molt alt (a mi m'ha reconegut i fet funcionar un pc tot ell de nvdia (plataforma nforce2)  i vaig tenir tot en funcionament (dintre d'uns limits propietaris) just acavar la instlació)(escriptori [grafica, ratoli], so, funcionament de cd's i dvd's i grabació en ells), tot aixó son impressions sense profunditzar massa, pero ja em dono per content (era impensable alla cap el 2002).

En quant al programari, doncs suposo que tocarà a la pròxima distribució, que aquest trieni ha estat basat mes en l'instalador que no pas en el programari. Encara que he trobat molts programes per crackejar passwords (molt utils per administrar) !!No he trobat cap programa de la xarxa donkey!!  a testing tampoc!!! ¿que ha pasat amb amule, xmule, etc? (aixó em fot, ara haure de trencar la meva sarge per introduirli un mule :( (al menys acabar les baixades pendents, que son moltes i algunes importants), em fa pena, perque des del moment que la trenqui ja no tindre sarge :(  , pero aquest es el desti de debian, que la utilitzin i transformin.

Felicitats a tot*s !!!

talueg, 8-)