Re: ADSL + Linux

No tenen cap obligació, però si volen aconseguir clients difícilment ho
faran si no els donen cert suport.

És com el maquinari: no tots els fabricants fan controladors per linux, o
dónen la informació necessària per fer-los, però jo abans de comprar cap
mena de maquinari sempre m'asseguro que funcionarà sota linux. Altrament
no el compro.

I en el cas dels proveïdors, només dir que jo vaig contractar YA.com i no
tinc cap mena de problema amb la connexió (2Mbps, transferències
sostingudes de 200kBytes/segon) i que el router que em van subministrar em
permet un accés per cable o inalàmbric sense cap problema.

Orestes.