Re: sarge stable , RAID i lilo/GRUB

No m'ha barallat massa amb temes de RAID, i per això potser dic una
bajanada però... no és una mica absurd posar la partició de swap en un
RAID?

Després una altra cosa... els RAID són hardware o software? Si són harware
els fa la controladora i no hi hauria d'haver problema, però si són
software, el RAID no es podrà activar fins que s'hagi carregat el kernel
amb els mòduls corresponents i, esclar, això encara no ha passat quan el
sistema s'ha de carregar encara (estadi GRUB o LILO).
Per ser més precisos, potser amb el GRUB podria funcionar, sempre i quan
s'hagués inclòs en ell el suport per poder llegir sistemes de fitxers
situats en particions RAID.

Jo de tu provaria de posar el /boot en una partició normal a veure què passa.

Orestes.