Re: sarge stable i usb automount

doncs la bona i dolenta noticia es que tal com es va discutir aqui la llista, em vaig passar a kubuntu,

la distro que amb nitja hora ja tens tot instalat i reconegut, amb quinze minuts actualizat, i amb poc mes tens tot els altres paquets que t'agraden o fas servir i que no son,

gracies, pero aquesta vegada si em feia falta la maquina per treballar, i no nomes per fer practiques i estudiar, sort doncs que la feina i entorn em permet tenir i disfrutar d'aquesta situacio,

Francesc

(per cert, el fstab nou que tinc ara, res a veure amb el que tenia pensat i programat, ara amb qualsevol cosa que fiques al usb ja surt tot sol a l'escriptori de kde3.4)

Hola, és la primera vegada que escric a la llista, espero que no sigui
la última (si he après a fer alguna cosa en això del linux ha sigut
gràcies a les llistes de distribució com aquesta). Fa poquet vaig
estar lluitant amb un lector d'aquests de targetes múltiples i tenia
un problema similar al teu amb els permisos d'accés. Ara no recordo
exactament com ho vaig solucionar, però la línia del fstab, tal com em
va quedar, que encara funciona és la següent:

/dev/sdc1 /media/memorycard vfat users,rw,noauto,umask=002 0 0

Suposo que et quedes una mica igual amb això, així que miraré de fer
una mica de memòria...
Mira, he trobat la pàgina que vaig fer servir de referència:
http://bulma.net/body.phtml?nIdNoticia=1883

Lo de sdc1 ho vaig trobar, si no recordo malament, fent "cdrecord
-scanbus" i "sg_scan -i", aquests si, com a root.

No he sigut gaire concret, si no te n'en surts m'ho dius i faig una
mica més de memòria.

Salut!!
Marc///

 http://xiku.blogspot.com