Fwd: Re: Tindre problemes alhora dinstalarme el DEBIAN?

>A Dimarts 21 Juny 2005 16:01, Gerard Juanpere va escriure:

No tindràs cap problema per instal.lar Debian, només que no podràs
escriure en la partició NTFS ( de moment el suport rw és experimental).
Recorda que també et caldrà una partició per al swap d'aproximadament el
doble de la teva RAM.
També podries deixar una partició en FAT32 per escriure-hi tant des de
XP com des de Debian.
En total et quedarien 4 particions:NTFS,FAT32,swap i Linux.