Re: minimitzar debian

En/na Robert Garrigós Castro ha escrit:

A hores d'ara ja tothom sap que tinc una debian corrent amb un portàtil servint la meva web personal. Aprofito per donar les gràcies a tots els que m'heu estat ajudant fins ara.

Ara que sembla que tot funciona perfectament m'agradaria minimitzar la instal.lació, és a dir, desinstal.lar tot allò que no em cal, com per exemple el servidor x i tots els programes que només poden funcionar amb x.

Com ja t'han contestat, el millor seria instal.lar només el que necessites des del principi. De tota manera suposo que ja saps que encara que tinguis instal.lades les X pots configurar el teu sistema per a que, per defecte, no les engegui. No cal desinstalar-les. Desinstalant-les només guanyes l'espai que t'ocupen al disc dur (pot ser crític o no) i perds la possibilitat d'executar-les en cas de necessitat o capritx :-)

He instal.lat apt-show-versions que em fa un llista de tot el que tinc instal.lat (ha resultat 7 pàgines sencres de A4 en lletre minúscula) però: com sé quins paquets desinstal.lar i quins arxius de configuració he de retocar per poder desinstal.lar les x i els programes? Ara mateix, quan reinicio la màquina, em dona un error perquè no pot arrencar les x (he començat desinstal.lat xserver).