Re: Tindre problemes alhora dinstalarme el DEBIAN?

A debian tant li fa que posis un fs o un altre.
Utilitza els 20gb per debian i els altres converteix-los a ntfs
directament, els drivers per aquest fs van ser reescrits fa poc i no
tindras cap problema perquè funcionen a la perfecció. Almenys els del
nucli 2.6 de la sarge.

Un salut,

Jordi.

--
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.