Re: ip funciona dns no

Veig que tens aquests servidors dns:

Name Server:NS1.GRANITECANYON.COM
Name Server:NS2.GRANITECANYON.COM
Name Server:NS1.CATALONIAHOSTING.COM
Name Server:NS1.GARRIGOS.ORG

ns1.granitecanyon.com respon quelcom pel teu domini
ns2.granitecanyon.com no
ns1.cataloniahosting,com respon quelcom pel teu domini
ns1.garrigos.org aparentment no existeix

El Dimarts 21 Juny 2005 12:57, Robert Garrigós Castro va escriure:

--
:: Jaume Sabater

  argus.net TECNOLOGIA CREATIVA
  "creant en la web des de 1995"

  www.argus.net | tel: 932 92 41 00 | fax: 932 92 42 25 | info@argus.net
  Avgda. Marquès de Comillas, 13 (Poble Espanyol) | 08038 | Barcelona