ip funciona dns no

benvolguda llista:

la meva pàgina allotjada al meu servidor de casa (adsl d'imagenio) funciona la mar de bé però només és accessible via ip (81.47.170.158) i no via domini (garrigos.org). He donat d'alta el domini a granitecanyon.com i el mateix servidor meu fa de dns secundari. També tinc una entrada de zona de dns en un altre ordinador de manera temporal. Tots aquests dns apunten correctament a la ip. Em dona molt la impressió que és un problema de configuració del meu servidor però no sé veure on. La configuració de l'apache inclou garrigos.org com a nom de host. El propi ordinador també té aquest nom. aquestes són algunes configs que hi tinc:

/etc/hosts:

127.0.0.1       localhost
192.168.1.10    garrigos.org
192.168.1.10    ns1.garrigos.org

/etc/hostname:

garrigos.org

He provat d'aturar el bind9 per veure si això hi tenia algun efecte i rès. També hi ha la possibilitat que sigui el propi router de telefònica (només d'escriure aquest nom se'm posa la pell de gallina....). He hagut d'obrir ports i configurar el NAT per fer el servidor acccessible, naturalment. Desde internet he pogut comprovar que els ports del meu servidors són accessibles correctament (http://www.t1shopper.com/tools/)

Ah! Només hi acedeixo amb el domini desde xarxa interna (pot ser això un senyal que el problema és el router???)

En definitva, no sé com fer un diagnòstic del problema. Teniu alguna idea per descartar el servidor o el router com a causants dels problema?

gràcies

Robert