Re: sarge stable i usb automount

MarC wrote:
> [...]
> configuracio, ni ofereix el modul apart ni res.
> En fi... Em penso que es una historia filosofica d'aquelles que es
> impossible de discutir amb els desenvolupadors.
> Es comentava per aqui que igual al final ubuntu no reportara tan a
> debian... *La meva opinio* es que ubuntu soluciona els problemes de la
> gent, busca compromisos, es deixa estar de filosofies pures i ha estat
> capaç d'agafar tot lo bo de Debian. En canvi Debian no fa res per
> adaptar-se als nous temps i a les noves necessitats i ens obliga a
> sofrir massa per portar alguns ideals fins a un punt on no tothom esta

Tan sols els que desenvolupen Debian poden aportar ideals, els que no ho
son no ho poden fer. Debian és un projecte obert, uneixte i dona el teu
temps per que siguin les teves idees. (No ho dic amb cap malicia)

I no estic d'acord en que no fa res per adaptarse als nous temps. El
debian-installer és un projecte *enorme* per facilitar la instal·lació.
Ubuntu ha agafat tota la feina feta i ha afegit més coses. Evidentment
que soluciona problemes, suporta menys paquets, meys arquitectures i en
la pràctica te més desenvolupadors que Debian, ja que te tots els de
debian més els que te contractats.

> Per aixo, crec que al final la majoria usara ubuntu i debian quedara com
> una cosa per frikis i ja esta (al estil de hurd o les consoles lliures
> de java o els players de flash lliures o ... ).

Això és cert. Al fi i al cap Ubuntu es una distribució més pensada per
l'usuari final, però que seria de Ubuntu si no existira Debian?

> I mira que jo uso Debian Sarge perque considero que Ubuntu encara no
> esta prou madura (sobretot per audio)... pero bueno, diguem que quan
> tingui temps canviare a Ubuntu arreglant el que faci falta o a Gentoo
> perque cada vegada estic en mes desacord amb certes coses de Debian:
> * lo de Xorg es un escandol; fins i tot Slackware ja el te i a mi em fa
> vergonya anar pel mon dient que tinc XFree).
> * KDE 3.4 encara no esta ni a la unstable.
> * ja vaig tenir una discussio per la configuracio de les llistes de
> correu i vaig veure que la unica solucio era que em canvies de distribucio.

Et done tota la raó en açò, Debian no te presses...

Utilitze Linux des de l'any 94 i he passat per quasi totes les
distribucions, i t'he de dir, que debian és, en diferència la millor
distribució que he trobat. Pot ser no és la més cómoda per l'usuari o la
més actualitzada, però és la més estable en diferència.

Si alguna vegada algú que no sap res de linux em pregunta "quin linux
m'instal·le" la resposta a un 98% no és Debian, però si saben algo de
linux en un 98% la resposta es Debian.

- --
e-mail: Miguel Gea Milvaques <debian(@nospam)miguelgea.com
Blog: http://www.livejournal.com/users/xerakko/
GnuPG key: 0x580808C4
Key fingerprint = 85A0 06FD 9A6C 4701 27C2  5536 3533 50CA 5808 08C4