sarge stable i usb automount

bones,

ahir vaig instalar sarge-stable amb el procediment basic de netinstall
(amb una portatil Dell Inspiron700m), on vaig començar tot de zero, amb
lo basic per despres anar afegint poc a poc totes aquells moduls que
realment faig treballar, mc, deborphan, vim, kdm, xserver, xfonts, kde
minim, 855resolution per la pantalla...

m'agrada molt i estic força convencut de com funciona tot, pero ara
m'arriben alguns petits problemes que no vaig pensar ni preveure,
el mes important per exemple es el montatge automatic dels usb, on
sovint fico y afegeixo la camera fotos i un memory de copies seguretat,
vaig afegir aquestes linies al 'fstab' perque veig que son establertes
com per defecte amb molts llocs de internet :

none    /media/usb supermount      rw,fs=vfat,dev=/dev/sda1,--,user 0 0
none    proc/bus/usb usbdevfs defaults 0 0

(del 'mtab' no me'n atreveixo a tocar...)

pero encara no m'ho fa de manera automatica, veig amb la utilitat 'HAL
Device Manager' si m'ho monta perfectament i el reconeix, pero encara he
de fer a ma 'mount /dev/sda1 /mnt/usb', i com a administrador, i despres
'umount /media/usb',

llavors, existeix cap script o utilitat per configurar el fstab de com
es ma maquina?

gracies, i fins ara,

Xiku.Francesc

http://xiku.blogspot.com