Re: Impressions sobre Sarge.

Hola,

El divendres 17/06/05, a les 10:46 (+0200), xavi va escriure:
> Podríem comentar a la llista les vostres impressions sobre el llençament
> de la Sarge, les novetats que porta, etc. No sé seria és massa off-topic
> per a una llista on ens passem la vida solucionant problemes de
> configuració?

Jo encara vaig amb la versió de Sarge quan era testing...

La veritat és que si utilitzes testing o unstable els canvis
són més graduals, i no te'n adones tant. Per un que passi de
Woody i Sarge suposo que sí que ha de ser un canvi dràstic.

I no sé, últimament he estat fent coses noves, i realment és
sorprenent la quantitat de programes lliures que tenim per
fer pràcticament de tot, amb l'apt-cache search i apt-get
install és una meravella.

En fi, que la cosa funciona... una colla d'aficionats,
hippies i comunistes :-) però encara sabem fer bé les coses,
i dic "sabem" perquè qui més qui menys ha contribuït a
Debian o al programari lliure d'alguna manera (i això crec
que és una obligació moral que tots tenim), sense menystenir
la incalculable feina dels desenvolupadors, davant
dels quals em trec la gorra...

--
ernest

That's all you need tae dae in life. Just be yourself, he'd tell me.
It was the most difficult, challenging thing anybody ever asked of me.
--Irvine Welsh's Glue.