Re: Impressions sobre Sarge.

En l'anterior missatge m'he deixat el més important, i és expressar el meu
agraïment als desenvolupadors de Debian per la seva immensa feina i per lo
feliç (si, si, feliç) que m'han fet amb les seves distribucions, i donar-los
l'enhorabona per la nova criatura, Sarge.
I rellegint el meu anterior missatge, vull aclarir un parell de coses, per que
no se'm malinterpreti. Jo també he canviat els repositoris cap a Sarge al meu
servidor, un any i mig funcionant com un rellotge, 24/7, sense parar, gràcies
a Debian, abans hi tenia una Fedora 2, que se'n va anar (i vaig engegar) a la
m... després de fer servir la birria del yum - ho veus? això et passa per
"inestable"...) i a la màquina d'escriptori habitual, doncs em convencen les
seves característiques i busco la seva estabilitat; no l'he instalat al
portàtil perquè no he pogut / sabut fer-ho, però la idea era posar-hi Sarge.
Conservo però una màquina d'experimentació a Sid, perquè m'agrada
"toquetejar" i veure què és el que ve.
I quan menciono la possible obsolescència de Sarge a mitjà termini, no és per
criticar el procés de desenvolupament de la distribució. És un fet inevitable
en el món del software. A mi ja m'està bé el sistema de Debian, crec que una
distribució que consideri prioritària l'estabilitat per sobre de la novetat
és necessària, i actualment l'única que ho fa és Debian i potser l'altre
"venerable", Slackware. Crec que Debian stable ha de ser la *BSD de
GNU/Linux, suficient, súper estable i sense presses, i els altres, si volen,
que corrin. No m'agradaria veure que això es malmet pel fet de voler estar al
ritme frenètic de Fedoras, Ubuntus i companyia. Per això ja hi ha precisament
Fedoras i Ubuntus, i si no, ja tenim Sid per estar a la última amb Debian, si
també ho volem, l'estabilitat de la qual és, al meu entendre, similar al que
altres distribucions alliberen com a "final release".

Ricard