problema de instalacio

bones en el meu primer missatge a la llista entro a presentar el meu problema. era un feliç usuari de debian woody instalat en un pII a 500 512 mb de ram i 60 gb de disc dur on tenia el meu servidor web i varios serveis mes el pc es un dels primers barebones pacard bell amb tot integrat, petit, silencios, i funcional. el cas es que arran de la ultima actualitzacio k vaig executar ahir va rebentarme tot, l'unic que va kdar en peu va ser el daemon de ssh i l'apt-get vaig reinstalar apache, sql, php, etc i no anava a l'hora el cas es que al forçar la reinstalacio va petar inclus l'apt-get k ja no em podia finalitzar cap instalacio donant codis d'error a tot arreu. afortunadament vaig aconseguir fer funcionar el ftpd per treure copia de les bases de dades i els arxius de les webs k hi tenia per k una reinstalacio sigui menys dolorosa, aixi que despres de descarregar la iso de l'instalador per xarxa vaig intentar fer lo propi. aixi que ja al instalar amb les opcions per defecte despres de l'arrancada la pantalla sem kda en negre, si uso modes de arrencada com "video=vga16:off" puc veure alguna cosa mes pero llavors la instalacio sem penja donant com a ultima linea visible "devfs: boot_options: 0x1" he provat arrencar knoppix per remenar el sistema o fins hi tot instalar suse enterprise server8 o una suse 9.1 i tb em peta durant la carrega del framebuffer aixi que problemes per problemes prefereixo resoldre els de debian k m'agrada mes.

algu em podria donar algun consell, truc o explicacio que em pugui ajudar¿?

Gracies per avançat