Re: Sense espai a /dev/hda2

El dj 16 de 06 del 2005 a les 11:54 +0200, en/na xavi va escriure:
> En/na Pau Climent i Pérez ha escrit:

>  te'n vas com a root a /var/cache/apt/archives/ i esborres tot el que hi
> hagi per allà? (manera burra de fer-ho)

A no ser que vulguis anar reinstal·lant sovint paquets, encara que sigui
un mètode un xic barroer, és el més ràpid i senzill només has de fer com
a root:

# rm -fr /var/cache/apt/archives/*

A més per si ets un usuari un xic brut com jo és possible que tinguis
les carpetes ocultes de home més aviat plenes de coses poc
utils, .aMule, etc.