Re: Sense espai a /dev/hda2

En/na Pau Climent i Pérez ha escrit:

Hola,

Tinc tres particions al disc dur, /dev/hda1 amb Windows Xp, /dev/hda2 amb Linux, i /dev/hda4 amb /home.

Bé, després d'actualitzar la Sarge, resulta que se m'ha omplert el hda2 de merda (paquets que s'han quedat), i resulta que no puc passar del GDM, és a dir, em diu que no tinc espai suficient al disc.

La meua pregunta és: Com podria esborrar els paquets descarregats per apt?

Gràcies a tot*s.

te'n vas com a root a /var/cache/apt/archives/ i esborres tot el que hi hagi per allà? (manera burra de fer-ho)

lo seu seria #apt-get clean o bé #apt-get autoclean, per fer-ho d'una manera neta i polida.

m'equivoco?

--
ciao
xavi