Re: Wifi + linux

A Dimecres 15 Juny 2005 12:09, Pablo Braulio va escriure:

> Estic probanlo i pareix que no funcionen. No ho aconseguix.
> Lo has pogut fer?.
> He tornat al paquet del fabricant.

Les fonts que venen a Debian no les he provat.

Les que he compil·lat i funcionen bé són aquestes:

http://rt2x00.serialmonkey.com/rt2500-cvs-daily.tar.gz

Diu que les fan diariament, quan les descomprimeixes surt el dia que estan
fetes.

He probat les 20050518 i les del 20050612 amb un nucli 2.6.11.10

Entrant dins del directori Modules de les fonts:
/usr/src/rt2500-cvs-20050612#
#make
#make install

#modprobe rt2500

surt una cosa així:

rt2500 1.1.0 BETA2 2005/02/21 http://rt2x00.serialmonkey.com

#ifup ra0

I ha de funcionar!

Al menys en una pci.Abans amb els drivers de ralink es penjava a la mínima

cosa que feia inservible aquesta tarja.

Vaig veure que van alliberar els drivers, ho vaig provar i no s'ha penjat més.

Falta fer el mode monitor i algunes coses més.

Sort!

Xarx

Això funciona amb Linux  (Usuari enregistrat n. 92028)
Debian Etch
Kernel 2.6.11.12