dns i apache mateixa ip

Perdoneu-me si aquesta pregunta no hauria d'haver vingut a parar aquí:

Puc fer correr en la mateixa màquina amb una ùnica ip assignada un servidor de noms i un servidor web i altres serveis (correu, ssh...etc)? La pregunta ve pel fet que tinc un portàtil amb Debian i la meva web a casa gràcies a la ip fixa que em proporciona Telefònica amb Imagenio. El domini el tinc registrat amb Network Solutions com a distribuidor i només em permet assignar un DNS al seu panell de control. Per tant dedueixo que de moment la única solució que tinc és tenir el meu propi servidor de noms a la mateixa màquina. O hi ha una altra solució?

Gràcies.

Robert