Re: Xarnoppix3 ...

A Dilluns 13 Juny 2005 20:45, Lluís Gras va escriure:

> Això amb la Xarnoppix3 o bé amb la Sarge? ... sí és amb la Xarnoppix3,
> empra xf86cfg -textmode.

Això amb una Sarge a pel. No detectava be el monitor.

> Probablement ho tiri endavant, amb vos ja seriem tres persones que ho
> consideren una idea "interessant" ;-)

Seria d'agrair. Jo amb els paquets de sarge ja en tinc prou per fer la feina
de cada dia. Prefereixo l'estabilitat de sarge que no tenir la darrera versió
instalada d'un programa però amb problemes. He estat tot aquest temps amb
sarge-testing (a woody li faltaven moltes coses per treballar), i com no en
se massa de linux, cada actualització era un esglai. Recordo que per dues
vegades kde estava a mitges i no funcionava. Un altre vegada me vaig quedar
sense cups. En un altre ocasió al actualitzar el CD no el reconeixia o el
openoffice no imprimia. En fi, bastants ensurts. Ara espero estar tranquil
amb sarge fins que ¿etch? sigui estable (espero aguantar!!).

Ànim, gràcies i salutacions. Pep.