Re: Wifi + linux

> La C54RC, te el xip Ralink.
> Es la que estic gastant.

doncs a mi, la ralink aquesta em fregia l'ordinador sense més explicació. no tenia el debug del kernel activat, i no vaig poder saber què passava exactament, però el símptomes eren sempre els mateixos: una penjamenta total del sistema en el moment més inoportú (la solució també: un reset com un temple;)).

Va ser canviar la pcmcia i l'ordinador no s'he m'ha tornat a penjar més. per tant, jo personalment, la C54RC no la recomano. ara faig servir una linksys amb l'ndiswrapper i per navegar i descàrregues, va de conya..

vinga, salutacions.

pau.