Re: Xarnoppix3 ...

> Felicitats per la feina feta. El kernel que porta és el de Debian sense
> firmware (mai he sabut que és això, més enllà d'un error que apareix en el
> dmesg si s'utilitzen els kernels oficials debian) o és un altre amb els
> firmware?

Ups !!! No tinc el .config del kernel a ma però diria que és més aviat un
tema d'opcions de compilació, si algú ho te més clar jo també li agrairia
una mica de llum.

> Sí te més reconeixaments de maquinari que debian benvingut sigui. Sarge en
> això ha millorat molt, però encara li falta:

No ... la idea és abreujar-ne la instal·lació i com a molt emprar les
eines pròpies del sistema per configurar-lo, quí vulgui "tunning"
automàtic ja te una colla d'opcions a l'abast, diumenge 19 sortirà la
Catix 1.1 i segurament estarà més que bé.

> - No he pogut configurar les x en un HP ni amb el dpkg-reconfigure
> xserver-xfree86 ni amb xdebconfigurator i dexconf. Al final he utilitzat
> el
> XF86Config-4 de knoppix 3.8.2.

Això amb la Xarnoppix3 o bé amb la Sarge? ... sí és amb la Xarnoppix3,
empra xf86cfg -textmode.

> - En un portàtil per que funcioni el mòdem he tingut que fer servir el
> kernel
> del LinEx.

Això dels modems és un mon apart :(

> - etc.
>
> Jo el faria servir. La facilitat de instalació de knoppix + l'estabilitat
> de
> sarge + tot en català per mi seria la combinació ideal. Sinó és una gaita:
> instala knoppix o LinEx i baixa els paquets de català sense adsl.

Probablement ho tiri endavant, amb vos ja seriem tres persones que ho
consideren una idea "interessant" ;-)

> Gràcies i salutacions.

Vinga ...