Re: Xarnoppix3 ...

Hola:

A Diumenge 12 Juny 2005 11:39, Lluís Gras va escriure:
> [...]
> sistemes de fitxers squashfs + unionfs amb un nucli Debian 2.6.11 + el
> patch squashfs 2.6.9., la infraestructura de treball és una versió
> adaptada dels scripts d'en Tomas Matejicek a http://www.linux-live.org/.
>
> La instal·lació, amb un equip i lector de CDROM decents tarda uns 5-6
> minutets amb Fluxbox, una miqueta més desde Xfce4 i KDE 3.4. Els canvis
> efectuats en mode live es transfereixen al disc dur quan s'instal·la.
>
> Incorpora un mecanisme de persistència dels "canvis" en mode Live.
>
> Resumint ... és probablement una de les maneres més ràpides de instal·lar

Felicitats per la feina feta. El kernel que porta és el de Debian sense
firmware (mai he sabut que és això, més enllà d'un error que apareix en el
dmesg si s'utilitzen els kernels oficials debian) o és un altre amb els
firmware?

> Em preguntava si valdria la pena fer-ne una versió que es limites a
> instal·lar una Sarge amb entorn d'escriptori, amb configuració manual
> guiada i rés més, que us sembla ?

Sí te més reconeixaments de maquinari que debian benvingut sigui. Sarge en
això ha millorat molt, però encara li falta:

- No he pogut configurar les x en un HP ni amb el dpkg-reconfigure
xserver-xfree86 ni amb xdebconfigurator i dexconf. Al final he utilitzat el
XF86Config-4 de knoppix 3.8.2.

- En un portàtil per que funcioni el mòdem he tingut que fer servir el kernel
del LinEx.

- etc.

Jo el faria servir. La facilitat de instalació de knoppix + l'estabilitat de
sarge + tot en català per mi seria la combinació ideal. Sinó és una gaita:
instala knoppix o LinEx i baixa els paquets de català sense adsl.

Gràcies i salutacions.