Re: deshabilitar appletalk a l'arrencada

> Has mirat als rc*.d?
 Doncs si que havia fet una mirada ràpida, però no havia vist res de
appletalk... però després de la teva sugerència, m'he tornat a mirar els
scripts d'arrencada "sospitosos" i he pogut veure que el responsable és un
script que s'anomena netatalk, que és qui engega els dimonis del protocol.
M'he limitat a canviar tots els S20netatalk que he trobat a K20netatalk.
Ignoro si és la manera ortodoxa de fer les coses, però ha funcionat...
gràcies per l'ajut.

Ricard