programa per llegir cd's malmesos

Hola
Quan vaig instalar debian, vaig utilitzar dselect per veure els programes que
podia instalar, en un moment donat vaig trobar un programa per llegir cd's
del que deia que anava molt bé per llegir cd's en mal estat. El cas és que
ara tinc un cd que accidentalment s'ha ratllat i voldria provar si aquest
programa és capaç de llegir-lo, el que passa que no recordo de quin programa
es tractava. Crec que era un que s'utilitzava des de consola. Algú sap de
quin es tracta?

Ricard