Re: Wifi + linux

A Dissabte 11 Juny 2005 18:46, Manel Martínez de Arcos va escriure:
> Hola,
> a mi m'han funcionat molt bé targes amb xipset Atheros com la
> conceptronic 54.
Vigila que hi han Concepronic pci de dos tipus la C54RC  (xip Atheros)  i
C54Ri (xip de Ralink) aquesta última té uns drivers rt2500 no tan
desenvolupats com els madwifi que van per la Atheros, de totes maneres són
lliures:   http://rt2x00.serialmonkey.com.
Hi han unes d-link no recordo el model que a la caixa porten clarament que
duen Atheros, i que van bé amb linux, cosa que a l'envoltori ni mencionen.

> Router adsl-wifi el Zyxel Prestige 660, però si ja teniu un router sense
> wi-fi, millor pilleu un Linksys Wrtg54.

Sort

Xarx

Això funciona amb Linux  (Usuari enregistrat n. 92028)
Debian Etch
Kernel 2.6.11.11