Re: Wifi + linux

Hola,
a mi m'han funcionat molt bé targes amb xipset Atheros com la conceptronic 54. Router adsl-wifi el Zyxel Prestige 660, però si ja teniu un router sense wi-fi, millor pilleu un Linksys Wrtg54.

En/na Abel Singla ha escrit:

    Hola Companys,

Haig d'instalar una red en la casa d'un amic, on hi ha dos pc's amb debian i un apple amb MacosX. Donat que estan totes les màquines en habitacions diferents és una mica merder cablejar-ho tot i he pensat en montar-hi una wireless. Ells tenen adsl de telefònica ja. La meva pregunta és quines tarjetes wireless m'aconselleu que no donguin problemes amb linux i de passada que siguin compatibles amb el Wireless del mac, que es AirportExtrem. I ja possats a fer, m'aconselleu algun router ADSL-wireless?

    Moltes gràcies.

    Abel Singla
______________________________________________ Renovamos el Correo Yahoo! Nuevos servicios, más seguridad http://correo.yahoo.es