Wifi + linux

	Hola Companys,

Haig d'instalar una red en la casa d'un amic, on hi ha dos pc's amb debian i un apple amb MacosX. Donat que estan totes les màquines en habitacions diferents és una mica merder cablejar-ho tot i he pensat en montar-hi una wireless. Ells tenen adsl de telefònica ja. La meva pregunta és quines tarjetes wireless m'aconselleu que no donguin problemes amb linux i de passada que siguin compatibles amb el Wireless del mac, que es AirportExtrem. I ja possats a fer, m'aconselleu algun router ADSL-wireless?

	Moltes gràcies.

Abel Singla

Renovamos el Correo Yahoo!
Nuevos servicios, más seguridad