novetats-conclusio mesures antispam

Hola de nou,

Per la gent que es deu preguntar de que va servir l'enquesta per canviar la configuracio de la llista de correu, he estat enviant emails a diversos llocs de contacte de Debian perque no em responien a la llista dels administradors de la llistes... La persona que em va respondre el primer cop no m'ha respost mai més però al final una altra persona (MJ Ray) em va respondre dient que el que jo proposava no seria efectiu i perjudicaria als usuaris de les llistes. La clau dels seus motius resideix en com estan distribuides del llistes de correu (estan duplicades en diversos llocs i fins i tot a usenet). Llegiu: http://www.debian.org/MailingLists/#disclaimer

cita del que em va dir:
<<

This would be a stupid change for debian list archives. There
are several archives of debian lists, not all of which are
run by debian. They are public mailing lists and there are
even newsgroups (the linux.debian.* groups) of some mailing
lists. Mangling the debian archives would have very little
effect, as the addresses will still be visible in those other
places. The main effect would be to make debian's archives
less useful.