Re: Sarge a stable

En/na rpb ha escrit:
Hola, estic una mica confós amb això de que Sarge passa a estable, etc doncs no sé de quina manera tot això afecta als repositoris de apt. Utilitzo un parell de màquines amb Sarge 32, utilitzant "testing" als sources.list Hauré de canviar ara alguna cosa?

Hola Ricard,

Fins on jo sé, debian utilitza dues nomenclatures per les seves "releases". Una en funció de l'estat (stable, testing i unstable) i l'altra amb noms de personatges... (hamm, slink, potato, woody, sarge i etch, la darrera)

Les noves releases comencen com unstable, passa a testing i, finalment, passa a stable. En els sources.lst pots referir-t'hi com a stable, testing o unstable, o directament amb el nom de la release. Si hi tens testing, a partir d'ara t'anirà actualitzant els paquets seguint la release "etch" sense cap canvi. Si t'interessa mantenir-te a sarge, hauries de canviar el "testing" per "sarge" (o "stable" que és equivalent a "sarge" fins que etch no passi a stable d'aquí uns mesos/anys)... no sé si m'he explicat prou bé.

Per més detalls:

http://www.debian.org/releases/