Sarge a stable

Hola, estic una mica confós amb això de que Sarge passa a estable, etc doncs
no sé de quina manera tot això afecta als repositoris de apt. Utilitzo un
parell de màquines amb Sarge 32, utilitzant "testing" als sources.list Hauré
de canviar ara alguna cosa?

També acabo de instalar una Sarge pure64, fent servir els repositoris de
alioth i caliu (aquest darrer el vaig haver de retocar en el sources.list,
doncs a moltes webs hi ha una adreça equivocada pel repositori. Com sé que en
aquesta llista hi ha gent de caliu, doncs això, preneu nota). Però he llegit
per algun lloc això:

> The alioth server should no longer be used as an apt repository. The data
has now moved to:

> http://amd64.debian.net/debian

Què hi ha de veritat en això? A mi em segueix funcionant alioth i caliu en els
updates... Bé, fins que algú més "enterat" que jo d'aquest tema m'ho
expliqui, passaré d'actualitzar el sistema per si les mosques. És el primer
cop que visc en les meves carns el pas d'una testing a stable i no sé què he
de fer amb el meu sources.list...

Ricard