Re: Fwd: Re: tornem'hi amb les fonts

Hola,

El dilluns  6/06/05, a les 20:25 (+0200), rpb va escriure:
> La meva sortida és:
> FONT ACTUAL: Bitstream vera sans 10
>
> LLETRES DIMINUTES:
> ~$ xdpyinfo | grep dimensions
>   dimensions:    1280x1024 pixels (433x347 millimeters)
>
> LLETRES NORMALS:
> ~$ xdpyinfo | grep dimensions
>   dimensions:    1280x1024 pixels (361x271 millimeters)

Hmmm, pots provar d'afegir una línia així

	DisplaySize		361 271

a la secció "Monitor" del XF86Config-4. Això és per indicar-li
la mida del monitor. Suposo que el problema vé perquè el driver
de ATI no detecta bé les característiques del monitor...

Si no funciona, prova amb

	Option			"IgnoreEDID"	"true"

a la secció "Device" (això potser et desconfigura els modes de
video), per dir-li que no intenti detectar les capacitats del
monitor automàticament.

Mira això:
http://lists.slug.org.au/archives/slug/2002/09/msg00848.html

Lo del Gnome subliminal... és francament estrany... pots mirar
si està funcionant alhora (amb el ps) o només és una il·lusió...

> O sigui que potser es pot arreglar, com dius. Tindràs una nit de barra lliure
> de birres on vulguis...

Jajaja... tranqui, no cal. Bueno, jo no cantaria victòria
encara, en aquest negoci mai se sap... "no diguis sac fins que
no sigui al blat", o algo així :)

--
ernest

That's all you need tae dae in life. Just be yourself, he'd tell me.
It was the most difficult, challenging thing anybody ever asked of me.
--Irvine Welsh's Glue.