Re: testing.

En/na hubble@flashmail.com va escriure el dia Mon, Jun 06, 2005 at 07:06:56PM +0200 :

> Hola,
>
> Encara que no se si la sarge ja es la stable de debian,
> t'explico el meu *trucu*
>
> Crec que t'estalviaras problemes si en el fitxer
> /etc/apt/sources.list cambies en cada linia alla a on diu
> testing per la paraula sarge. Aixi estaras segur que tot el
> que baixis sera sarge.

Home!!! Aixó ja ho sé!!!! ;)

No , em referia a que Sarge ha canviat l'arbre de directoris (adeu
non-us), i pel que es veu recomanen utilitzar aptitude enlloc d'apt-get
pel tema d'enllaços.

Peró es clar, jo de moment no vull passar per Sarge. ¿Puc seguir
actualitzant testing amb els paquets que tinc actualment? No em petarà
el sistema, oi?

Vaja, que vull estar segur de poder seguir actualitzant sense haver de
fer gaires modificacions.

> Si el que vols baixar son sources de servidors no oficials
> de debian (exemple mplayer, etc), hauras d'anar a la pagina
> de aquest paquet per a assegurar-te per on van ells (no se
> sap fins a quin punt estan coordinats amb els canvis diaris
> de debian).

Jo , de moment, ho baixo tot dels fonts de debian (la única excepció és
java).

> Espero que t'hagi servit (si es que no he ficat la gamba)

La gamba no l 'has posat, i quelcom si que m'ha servit.

Fermí