Re: tornem'hi amb les fonts

Gràcies Ernest, però com estava una mica fart dels problemes amb fonts,
desaparició del gnome, etc, m'he tirat a la piscina i he agafat el darrer
instalador de AMD64 d'Alioth (tinc un amd64, clar) i ho he tornat a intentar
(prèviament, no havia tingut massa èxit). Després d'un petit infern
d'endollar SATAs a la nforce3-desendollar SATAs de la nforce3-endollar SATAs
a la Silicon Image-canviar ordre dels SATAs-canviar paràmetres BIOS-uf uf uf
es va instalar, i de moment, tret que els drivers d'ATI no em van, després de
la tinta que vaig suar per que anessin amb la Sarge 32 bits, :-( i que encara
tinc que fer chroot per 32 bits etc, sembla que va, i com un tiro... Com vaig
conservar la /home, al principi tenia els mateixos problemes amb gnome (no el
de les fonts, però) que vaig solucionar a lo bèstia borrant tot el que feia
pinta de .gnome, .gconf, .gtk etc del meu /home i... voilà! Ja tinc gnome. Lo
de les fonts em segueix passant a gdm, però no va a mes... Encara falta
provar KDE, ja veurem. Ara tinc dubtes amb Sarge amd64, però els poso en un
altre fil.

Ricard