Re: tornem'hi amb les fonts

El divendres  3/06/05, a les 00:55 (+0200), rpb va escriure:
> El que necessito saber és: en una pantalla de 19 polsades, a 1280x1024, quina
> mida han de tenir tant la mida 10 com la 12 (em val una idea aproximada, com
> "a 12 enormes i a 10 normal".

Els tipus que surten aquí (excepte on diu "Vista prèvia") són
Vera Sans, mida 10:

http://personal.telefonica.terra.es/web/eac/nimbus-roman-medium.png

La resolució és 1024x768, però suposo que tu ho veuràs com es
veuria en 1280x1024 (no n'estic segur).

Pots provar de mirar què diu la sortida de

xdpyinfo | grep dimensions

quan les fonts et surten petites, i mirar si és diferent (on
diu la mida de la pantalla) de quan et surten grans, perquè
llavors seria fàcil d'arreglar.

--
ernest

That's all you need tae dae in life. Just be yourself, he'd tell me.
It was the most difficult, challenging thing anybody ever asked of me.
--Irvine Welsh's Glue.