sense gnome

Després del darrer apt-get upgrade (suposo, perquè jo no he tocat res més)
m'he quedat sense el gnome, que no aconsegueix arrencar; es queda en una
pantalla gris (amb un cursor que al menys puc moure) i per uns instants surt
una finestreta de títol "error" on no diu res i després s'apaga (la
finestreta). KDE va sense problemes, apart del de les fonts que tornaré a
comentar en unaltre fil. Algú més amb aquest problema? Perquè sempre em passa
a mi?

Gràcies (no espero resposta a la darrera pregunta... a la resta, si us
enrrolleu...)

Ricard