Re: Problemes amb el servidor de SSH

Doncs he esborrat de /home/jsoler/.ssh/known_hosts l'entrada del servidor 192.168.1.151 (el que em donava problemes) i voalà! ja funciona...
Moltes gràcies!

En/na March gmail ha escrit:

a mi alguna vegada que he tingut problemes amb el ssh era per temes
d'adreçes ip diferentes o alguna cosa així i ho soluciono esborrant
una linia del fitxers known_hosts que hi ha al directori .ssh de
l'usuari amb el que intentes conectar-te, la linia que esborro es la
que conté la ip del servidor al que hem conecto i la seva clau, guardo
i llestos....espero que sigui això...:P

Salut,