Re: problemes amb telefotutica

En el meu router, si apretes el botó de reset només fa això, un resset. Però si el mantens apretat uns 10 segons es reinicialitza a valors de fàbrica. Molt probablement el teu router tindrà una funcionnalitat similar.

Salutacions.

En/na ChAoS ha escrit:
On 5/23/05, Jonathan Kaye <jonathan.kaye@univie.ac.at> wrote:

En/La ChAoS ha escrit, a 23/05/05 20:14:
| Hola Jonathan,
| Jo tinc el mateix router que tu i crec que sé de què parles.
|
| Jo tb vaig tenir un problema amb la contrassenya i la vaig acabar
| canviant via port sèrie, com deia en Jaume. Diria que per defecte no
| et demana la contrassenya per allí i es pot esborrar o canviar.
|
| Et remetiria a un tutorial que vaig trobar sobre el tema però està en
| castellà axi k t'en faig un esbós:
|
| Necessites:
| - un cable sèrie.
| - un programa de comunicació pel port, per exemple: Minicom.
|
| pas 0- apaga el router

> [...]
Salut ChAos,

Salut Jonathan

Moltes gràcies.

De res, faltaria més.

Ja he baixat minicom i demà aniré a buscar un cable
sèrie. Aviam. Ja que tens el mateix router que jo, sabries si hi ha un
"master reset" com ha esmentat l'Ivà?

Al darrera del router hi ha un botonet que posa reset, podria ser que
simplement reiniciés el router o que realment tornés a els valors de
fàbrica , no ho he provat mai. Si fós el master resset hauries de
reconfigurar la connexió del router des de 0!

Suposo que si tinc sort el router
tornarà a functionar com abans és a dir, sense cable sèrie.

El cable sèrie només et servirà per connectar-te a la consola del
router, però no a conectar-te a internet a través d'ell.

Salut,
Jonathan