Re: snort rules

> I les informacions sobre l'Snort, eren utils?
Perfectes. Lo estrany és que no ho vaig veure mencionat a la web de Snort, i
sí les rules de pagament (que deuen ser per empreses, o vés a saber per què).
O no estava mencionat, o ja no veig tres dalt d'un burro (català, of course).
> Ja tens
> snortrules-snapshot-2_2.tar.gz (alerta! ja una versió més recent: 2.3)

Si, ja sé que hi ha una més recent, però com no l'utilitzo en entorn de
producció sino a casa, per no complicar-me la vida actualitzo el sistema amb
apt, quan disposin de la 2.3 ja s'instalarà solet.

En quant a lo del router, (l'altre fil que tens encetat, però et contesto aquí
perquè sóc mandrós de mena) em sonen campanes de que en alguns d'ells
timofònica utilitzava com a login i password "1234". Per provar...

Ricard