Re: snort rules

Gràcies per les rules!

> pensava que aprendre el
> català seria la cosa més normal. Hòstia que em vaig enganyar! M'ho adono
> quan he de trucar el servei tècnic de telefotutica. Quin malson!

En quant a l'idioma, a timofònica (i per extensió als altres operadors) al
servei tècnic tant és que els hi parlis en català, castellà o swahili, si fas
servir Linux tampoc entendran res del què els hi dius... i si miraculosament
t'entenen, tampoc et solucionaran res...
Una vegada que vaig tenir un problema de configuració en Linux, (i un cop va
entendre que jo no tenia el botó "inicio -> Panel de control" ni tant sols
sistema gràfic) la resposta va ser (en castellà, això si) "jo no sé res de
Linux, però trucaré a un cosí meu que si en sap, i ja et trucaré...". Encara
l'espero...

Ricard