Re: problemes amb telefotutica

A Diumenge 22 Maig 2005 09:07, Jonathan Kaye va escriure:
> Hola tothom,
> 	Divendres passat al vespre em vaig fixar que la meva connexió a la
> xarxa havia deixat de funcionar. Tinc un router 3com 812 amb
> telefotutica (és bé aquest el seu nom?). Utilitzo amule (legalment) i
> sospito que TF anés fent bogeries per causa de descarregades de Star
> Wars. Resulta que havia de canviar el número ip. Tornava a utilitzar
> amule i baf! Després d'una hora, la mateixa cosa. De nou vaig canviar el
> ip però ara tinc por a utilitzar amule. Aviat de números ip, no me'n
> [...]

No sé si et servirà, però pots provar de canviar els ports que e-mule i clons
utilitzen per defecte (4661, 4662...), per uns altres (50000, per exemple).
Potser així els posaràs algunes pegues perquè sàpiguen el que estàs fent
(legal o...) amb aquests ports.

<begin off topic>
No sé d'on ets, però és curiós que parlis anglès, francès, un perfecte
català... i "ni folla" de castellà... :-)
<end off topic>

Ricard