Xawtv

Hola,
Fa poc vaig passar de ubuntu warty a Kubuntu Hoarydirectament
instalant-ho tot a sobre (no me'n fiava de poder migrar el sistema
d'una forma més "estàndard". La qüestió és que tinc un escriptori molt
maco (si, realment mooolt maco) i pràcticament totes les aplicacions
que tenia abans.
Ara bé, tinc el tvtime instal.lat i em funciona perfectament, però jo
amb l'ubuntu tenia també el xawtv , pk gasta bastant menys recursos.
Així k l'he intentat instal.lar.

L'apt-get tot correcte, pero a l'engegar-lo tansols rebo una pantalla
blava i vaig buscant pels canals i no trobo res. El programa tampoc es
queixa de res.

He probat a trobar els canals automèticament amb el scantv, i si, els
agafa perfectament i els escriu al fitxer de configuració del xawtv.

Torno a obrir el Xawtv i si, els té pero quan en selecciono un,
pantalla blava, com si no detectés cap senyal.

Llavors se m'ha acudit obrir l'alevt per veure si sintonitzava el
canal (ja sembla un acudit/anècdota això) i no!, el cas es que agafa
el canal que tenia sintonitzat amb el tvtime.

En resum , el xawtv sembla k no sen entera de res de la tarja de
televisió, però no es queixa.

Tot i així després d'obrir el xawtv , el tvtime s'em veu amb una croma
incorrecta.

Be, despres de tot aquest rotllo, la pregunta:
A algú li ha passat algo remotament semblant? Algú té una pista sobre
una possible solució?

Merci :)