[no subject]

Bueno, al final crec que he donat amb una solucioció (que no explicació),
i em sembla que és culpa del HD ja que vaig intercanviar-los amb els de
l'latre pc i tot funcionava correctament en el pc que no anava i en el que
funcinava, no hi va haver manera de que funciones., i ara he optat per
deixar el ATA 133 com a primari al pc antic amb winxp i llavors posar un
dels Seagate de secundari, i d'aquesta forma si que funciona a la
perfecció, ja instal.laré debian en un altre seagate al pc i així segur
que funciona (espero)
Gracies

--
Om Pastor Mosella - SuRGeN