Re: reinstal.lar apt-get

Com vas instal·lar el sistema, via CD's?
Que tens al fitxer /etc/apt/sources.list?

Si fas un dpkg --configure -a (és per configurar tots els paquets que resten pendents de configurar) que et diu?

Salut.

En/na Robert Garrigós ha escrit:
Fa uns dies vaig enviar aquesta resposta sobre el problema que tinc amb l'apt. No em queda més remei que tornar-ho a instal.lar tot?:

doncs surt que no troba els paquets a /var/lib/apt/lists/

he fet una recerca a tot el disc i no hi tinc cap paquet de debian