Re: mirrors debian

En/na Fermi, un linuxer ha escrit:
Hola,

Serveixi aquest missatge per a presentar-me.

Ahir vaig estar tota la tarda intentant instalar el paquet unrar. Ho vaig provar amb els mirrors espanyols, peró no hi va haver manera. Al final vaig desistir i vaig agafar un altre mirror de fora.

Quins són els millors mirrors? ¿és habitual que els 3 mirrors de debian que vaig provar (caliu, es.debian.org, i uc3m) es caiguin tant de temps?

Et responc jo, que tinc el servidor de Caliu 2 pisos sota meu.

Des de Nadal hem anat detectant problemes amb una controladora RAID SATA de 8 discs que vam comprar nova. Això ha provocat aturades greus del sistema, que han obligat en ocasions a reconstruir el RAID i a tornar a baixar tots els mirrors. És aproximadament 1 Terabyte d'informació, i costa molt de tornar a baixar. Durant el procés, el servei FTP no funciona.

Actualment hem pogut identificar i solucionar la font més greu de problemes: un error en el mòdul del nucli d'aquesta controladora (aacraid) que ho engegava tot a rodar.

Ara encara queda algun error menor en aquest mòdul, que espero que es vagi solventant en properes versions del nucli. De tota manera, des que vam actualitzar el mòdul aacraid el servei FTP ha funcionat de manera gairebé normal. No sé quan fa que no ho proves, però darrerament no hauries d'haver tingut problemes.

T'asseguro que intentem fer tots els possibles per tal d'oferir un bon servei a tots els usuaris de GNU/Linux. Tanmateix, vosaltres podeu ajudar molt simplement avisant-nos dels problemes que detecteu. Podeu fer-ho a la llista:

mailto:docscaliu-info@lists.sourceforge.net

Gràcies.

Orestes Mas.