Re: mirrors debian

Fermi, un linuxer wrote:
Hola,

Serveixi aquest missatge per a presentar-me.

Ahir vaig estar tota la tarda intentant instalar el paquet unrar. Ho vaig provar amb els mirrors espanyols, peró no hi va haver manera. Al final vaig desistir i vaig agafar un altre mirror de fora.

Quins són els millors mirrors? ¿és habitual que els 3 mirrors de debian que vaig provar (caliu, es.debian.org, i uc3m) es caiguin tant de temps?

Gràcies per les vostres respostes.

Fermí

Serà tema del "non-free"?

:~ $ apt-cache search unrar
unrar-nonfree - Unarchiver for .rar files (non-free version)

Això m'ho ha dit la meua Ubuntu, on tinc el "Universe" i qualsevol cosa, sense mirar si és lliure del tot o no. Per contra, al servidor:

:~$ dpkg -s rar
El paquete `rar' no está instalado y no hay ninguna información disponible.

Utilice dpkg --info (= dpkg-deb --info) para examinar archivos,
y dpkg --contents (= dpkg-deb --contents) para listar su contenido.
:~$ dpkg -s unrar
El paquete `unrar' no está instalado y no hay ninguna información disponible.

Utilice dpkg --info (= dpkg-deb --info) para examinar archivos,
y dpkg --contents (= dpkg-deb --contents) para listar su contenido.
:~$ apt-cache search unrar
:~$

Allí no tinc res que no siga programari lliure.

Salutacions,

--
José Marcos Chalmés García
pepe AT elcorreu DOT net