Re: Monitorització de servidors

Doncs seguint aquest fil, i només per provar, he instalat el nagios en la meva
xarxa casolana, i és una total birgueria (aclaro que sense tenir ni papa del
que estava fent -o quasi- i seguint un tutorial de bulma, no he tingut
problemes en tenir-ho tot funcionant)

Només volia demanar a qui conegui el programa si és possible monitoritzar NFS
i samba amb nagios; m'interessa monitoritzar tant el status com la velocitat
de les transferències de fitxers, i possibles problemes amb aquests dos
serveis. (de fet, els tinc: NFS em funciona molt lent en segons quins
moments, i no sé esbrinar el perquè, ja vaig obrir un fil sobre el tema,
semblava que la cosa s'havia solucionat sola -per algun update- però de tant
en tant encara s'encalla)

Ricard