Re: Monitorització de servidors

Holes,
Abans feia servir mrtg,...prova amb cacti basat en rrdtool. A mi em va molt bé, molt facil d'instal·lar i configurar!
Salut!

Hola a tota la llista,

Volia saber si algú hem pot aconsellar sobre una eina (o varies) per
monitoritzar l'estat, els processos i els usuaris, vaja tot una mica,
de varis servidors que tinc amb linux, jo treballo amb ubuntu com a
escriptori però els servidors tenen ubuntu també però amb una
instal·lació "pelada", o sigui ben bàsica, sense X ni res per l'estil
tan sols els programes justos per fer la seva feina, ara per ara hem
conecto via ssh i vaig repassant-los un a un, de moment en tinc pocs,
3, però calculo que a finals d'any poden ser uns 10.

Estic obert a tot tipus de consells i eines per probar, formes de
funcionament, etc...

Ja sé que la llista és de debian però al ser ubuntu en la seva base un
debian he cregut que en aquesta llista m'ho sabrieu contestar segur i
inclús potser que algú de vosaltres s'hi trobi en algo similar.

Moltes gràcies per endavant,