Re: Accents en openoffice

Hola:

Gràcies Manel per l'ajuda.

A Divendres 15 Abril 2005 17:16, Manel Martínez de Arcos va escriure:
> A mi el locale hem dóna les mateixes sortides i si que puc escriure accents
> al openoffice.
> Has mirat a eines->opcions->paràmetres d'idioma->idiomes
> Jo hi tinc idioma de configuracio local: sistema i idiomes estàndard
> català.

Jo hi tinc ficat català en els dos casos. Ho he passat a sistema, i continuo
sense poder escriure els accents. Ara veig que això me passa amb algunes
aplicacions "gnome" (openoffice, gnucash, dia) però no amb gedit.  No entenc
res. Continuaré provant. Pep.